GÆSTER

Velkommen

Vi er i Samsø Golfklub rigtig glade for at få besøg.

Også til dig med hund, bare hunden er i snor.

Autocampere henvises til øens campingpladser.

Vi sælger øl og vand, og kaffe/kakao fra en automat, samt hvid-rød- og rosévin, saft fra Samsø, chips, chokolade og is. Der er skænk-selv-fadøl i “Teltet”. Der kan betales med kontanter, kort og MobilePay.

Klubben har ingen egen restaurant, men i højsæsonen (april til oktober) kan der bestilles smørrebrød, sandwich og lækre platter. Bestil inden kl. 11.00 og maden leveres inden for kort tid.

For andre ønsker af mad, venligst kontakt Shoppen. Vi kan opfylde de fleste ønsker.

I højsæsonen er ”Teltet” åbent, hvor der kan købes fadøl, vin og diverse drikkevarer.

Klubben har en hyggelig Shop, hvor vi sælger golftøj fra Rönisch og Under Armour, bags, handsker, bolde, tees og meget mere. Her kan betales med MobilePay, Dankort og kontant.  Fra april til oktober er der åbent alle dage fra kl. 08.00 – 14.00. Fra oktober til april er Shoppen åben mandag og torsdag kl. 09.00 – 12.00.

Tidsbestilling til vores 18-hullers bane foregår i Golfbox.

Der kan ikke forudbestilles tid til vores Pay and Play bane via Golfbox, betaling kan foretages i klubben via vores Golfmore automat.

BEKRÆFTELSE AF TID OG BETALING

Når du kommer til Samsø Golfklub foretages bekræftelse af tiden og betaling af Greenfee i vores Golfmore-automat

Greenfee kan betales med mobilepay og kreditkort i automaten. Kontant kan kun betales i Shoppens åbningstid.

Fuldtidsmedlemmer fra anden klub kan spille med fuldtidsmedlem fra Samsø Golfklub, med en reduktion på 150 kr. gældende fra 2020.

Det er en forudsætning, at det er medlemmet fra Samsø Golfklub, som laver bookingen i Golfbox, samt at det gælder for max 1 spiller.

GREENFEEAFTALER

Medlemmer fra Odder Golfklub betaler ½ GreenFee

Vi er med i juniorordningen, der tilbyder 1 betalende voksen + max 3 juniorer gratis.

BUGGIES

Samsø Golfklub har 8 golfbuggies, som kan lejes af medlemmer og greenfeegæster. En god idé at bestille inden (kontakt shoppen).

Hvis buggies ønskes lejet udenfor shoppens åbningstid, ring for aftale.

Buggies kan kun lejes og køres af personer over 18 år.

Udlejning finder kun sted, når baneforholdene tillader det.

Buggies kan benyttes i Samsø Golfklubs turneringer, når ikke andet fremgår af turneringspropositionerne.

Det er ikke tilladt at benytte egen medbragt golfbuggy.

TROLLIES

Samsø Golflub råder over 25 trollies, som kan lejes ved ankomst.

Samsø Golfklub råder over 2 el-trollies til udlejning.

DRIVING RANGE

Bolde på Driving Range er gratis for alle greenfeegæster og medlemmer. Ønsker man blot at slå bolde uden at benytte banen, kan der købes en spand bolde for kr. 20. Du kan betale kontant eller MobilePay i automaten.

Driving Range er åben alle dage fra 6.00 – 22.00, dog lukket mandag fra 6.00 – 9.00

Kontakt Samsø Golfklub

her finder du os